مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 03:352020-07-16اقتصادي

فارس من| ایکس ری کامیونی گمرک بیله سوار تا یک سال آتی راه اندازی می شود


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اردبیل گفت: سازمان همیاری شهرداری های استان اردبیل درصدد خرید و راه اندازی این دستگاه در کمرگ بیله سوار برآمده و قرارداد با گمرک جمهوری اسلامی نهایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، استان اردبیل یکی از استان های مرزی کشور است که از شمال با جمهوری آذربایجان همسایه بوده و دارای حدود 369 کیلومتر مرز مشترک با این کشور است و همین امر سبب راه اندازی گمرک مرزی در شمال استان و شهرستان بیله سوار شده است، گمرک شهرستان بیله سوار دارای پیشینه درازی بوده و سبقه آن به 200 سال پیش برمی گردد.

با توجه به اینکه گمرک بیله سوار تنها گمرک بین المللی استان اردبیل بوده و روزانه شاهد رفت آمد هزاران نفر از جمهوری آذربایجان به استان اردبیل از این گمرک هستیم لذا تامین تجهیزات نوین و پیشرفته در این گمرک یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

دستگاه ایکس ری یکی از دستگاه های نوین است که با  استفاده از تکنولوژی های روز دنیا سبب تسریع در روند تردد در اماکن حساسی همچون گمرک می شود.

این دستگاه در بازرسی و کنترل لوازم همراه افراد موقع ورود و خرج در اماکنی که کنترل تردد در آن ها ضروری است از قبیل فرودگاه، گمرک و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ایکس ری کامیونی گمرک بیله سوار تا یک سال آتی راه اندازی می شود

فارس من| ایکس ری کامیونی گمرک بیله سوار تا یک سال آتی راه اندازی می شود